onsdag 2 januari 2008

Nytt ar i Amritapuri



Nu ar jag tillbaka i Amritapuri igen och kommer att stanna har ett tag. Har lite smatt och gott pa G har och sen far jag ju se om jag ska bege mig till Hampi eller inte for att ta itu med projektet dar. Jag far se vad mina kara handledare tycker ocksa. Hoho, ar ni daaar?

Jaja, jag maste definitivt andra en sak i Projektplanen och det ar ju att jag ska dokumnetera genom att fotografera och filma sjalv. Det kan jag ju som bekant inte gora pa ashramet utan jag far lana bilder av fotografen har istallet. Andringen blir alltsa:

- Dokumentera med hjalp av text, blogg och lanade bilder fran ashramets and Ammas fotograf over livet och aktiviteter pa ashramet.

Detta betyder ju att bilderna inte kommer handla om just mitt liv har utan ashramet som helhet. Och det betyder i sin tur att for att beratta mer om just mitt liv har maste jag prata mycket om det eftersom jag inte har bilder att visa. Men det gor inget, det tror jag att jag kan vara ratt sa bra pa. Titta bara pa min blogg - jag ordbajsar ju ganska friskt.


------------


Idag ar jag sjuk. Magen har inte aterhamtat sig sen Hampi sa jag hade en liten maginfluensa. Jag tror att den lilla m,aginfluensan kan vara en storre maginfluensa, eller sa har nagot litet djur tagit min mage som boning... Men jag vet inte. Man vet aldritg har i Indien.

Dessutom ar jag forkyld och det ar mindre kul. Ska forsoka vila mycket idag sa jag blir frisk sa fort som mojligt. Pa lordag ska jag namligen gora ett besok pa ett av Ammas universitetssjukhus i Kochi. Det ska bli sa interssant!

Och pa sondag ska jag aka till ett av hennes barnhem. Sa denna helg blir full av spannande studiebesok :)


Jag skriver imorgon igen, nu maste jag ga och fixa och dona lite. Sedan maste jag sova bort min forkyldning.

Vi hors!

Jag saknar er alla och jag saknar Dig extremt mycket!
Ta hand om er.

Puss och kram

1 kommentar:

Eva sa...

Åjo nog är vi på plats så hitta inte på nått bus. Ditt förslag till ändring är bra. Jag tycker inte att det gör så mycket om inte vi får personliga bilder i projektarbetet men några måste man väl kunna ta på dig och ditt rum eller?
Hasta nu inte iväg genast utan träna din uthållighet.
Underbart kul med din blog. Jag ser fram mot att läsa om studiebesöken. Har du lovprisat devi i en sådan där megabön igen?