fredag 14 december 2007

Pa resande fot

Varkala :D


Japp! Igar kvall/natt blev det bestamt - jag och Laila aker till Varkala idag!

Och sen vidare till Goa, Hampi, Gokarna och lite annat smatt och gott.



Det kommer bli fantastiskt.

Jag kanner att jag behover komma bort ett tag men ocksa att det kommer bli jattebra och skont att komma tilbaka ocksa. Nu jag Amma visat mig och jag har fattat vad det gar ut pa. So det kanns bra.



So ciao, ciao nu aker jag! Kanske vi hors pa vagen :)



Ha det bra allihopa, ta det lugnt och skot om er!

Hoppas ni hade en bra Lucia ocksa, jag kom pa att det var igar alldeles for sent!



Puss o kram

1 kommentar:

Eva sa...

Jag fårstår att du fått en rejäl dos gudadyrkan och swamital och behöver bearbeta detta. Ett bra sätt är ju medels fysisk aktivitet. Jag har skrivit ett mail med en fråga.
Kram